Opći uvjeti

PODACI O SUDIONIKU

Kod ispunjavanja prijave obavezno upisati ime, prezime i kontakt telefon ili e-mail radi eventualnih obavijesti u slučaju otkaza ili promjene.

Podaci poslani organizatoru putem web obrasca ili putem ispunjene prijave ostaju u vlasništvu organizatora i biti će korišteni isključivo u svrhe prijave i/ili rezervacije hotelskog smještaja i prijevoza, kao i za slanje obavijesti vezanih za kongres.

PODACI O UPLATITELJU

Molimo navesti podatke uplatitelja radi izdavanja računa za uplaćene usluge. Podaci o uplatitelju trebaju sadržavati puni naziv uplatitelja, adresu i OIB.

KOTIZACIJA

Naznačeni iznos kotizacije uključuje PDV i vrijedi samo ukoliko je do navedenog datuma primljena i prijava i uplata.

Prijava će se smatrati važećom nakon primljene uplate.

Potvrda prijave biti će poslana na e-mail adresu prijavljenog sudionika.

Ukoliko ne primite potvrdu u roku od 7 dana nakon slanja prijave i uplate, molimo Vas da kontaktirate agenciju Conventus Credo d.o.o.

Promjena ili otkaz registracije sudionika:
  • Svaka promjena ili otkaz registracije sudionika mora biti poslana putem elektronske pošte na adresu anja@conventuscredo.hr
  • U periodu do i uključujući 19.05.2014. promjena registracije sudionika je moguća uz naknadu od 200,00 HRK, na ime administrativnih troškova
  • U periodu nakon 21.5.2014. promjena ili otkaz nije moguć, uz zadržavanje 100% uplaćenog iznosa.

Prijavljeni sudionici će preuzeti kongresne akreditacije na registracijskom desku u Hotelu Ivan, (molimo Vas provjerite radno vrijeme deska na stranici Korisne informacije).

SMJEŠTAJ

Cijene su izražene po osobi po noćenju na bazi polupansiona. PDV i boravišna pristojba su uključeni u cijenu.

Sobe su raspoložive za period 22.-25.05.2014., eventualne rezervacije prije i poslije navedenih datuma ovisit će o raspoloživosti i uvjetima Hotela.

Prijava (check-in) na dan dolaska je nakon 14:00 sati. Odjava (check-out) na dan odlaska je do 11:00 sati.

Promjene ili otkaz smještaja:
  • Svaka promjena ili otkaz smještaja sudionika mora biti poslana putem e-maila na anja@conventuscredo.hr
  • U periodu do i uključujući 20.04.2014. promjena ili otkaz je moguć uz naknadu od 200,00 HRK, na ime administrativnih troškova.
  • U periodu od 20.04.2014. do i uključujući 15.05.2014. moguć je otkaz uz zadržavanje 60% cijene smještaja za rezervirani broj noćenja ili promjena uz naknadu od 200,00 HRK na ime administrativnih troškova.
  • U periodu nakon 16.05.2013. promjena je moguća uz naknadu od 200,00 HRK na ime administrativnih troškova a otkaz je moguć, uz zadržavanje 100% uplaćenog iznosa.

Rezervacija smještaja će biti potvrđena prema raspoloživosti na dan primitka prijave i uplate, uz napomenu da je broj soba ograničen, te će sudinici koji ranije uplate imati prednost.

Potvrda smještaja će biti poslana na e-mail adresu prijavljenog sudionika.

PRIJEVOZ

U cijenu prijevoza je uključen PDV.

Promjena ili otkaz prijevoza:
  • U periodu do i uključujući 19.05.2014. uz naknadu od 100,00 HRK, na ime administrativnih troškova.
  • U periodu nakon 19.05.2014. promjena ili otkaz nije moguć, uz zadržavanje 100% uplaćenog iznosa.

Prijevoz će biti potvrđen prema raspoloživosti na dan primitka uplate i prijave, uz napomenu da je broj mjesta ograničen, te ovisi o što ranijoj uplati.

U slučaju prijave nedovoljnog broja putnika, prijevoz će biti otkazan, a uplaćena sredstva vraćena uplatitelju u punom iznosu.